keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Kahvakuulailua ja lenkkeilyä

Eilen kävin aamulla kävellen I:n 1-vuotisneuvolassa jonka jälkeen lenkkeilin 2km suuntaansa hammaslääkäriin. Päivällä käytiin rattaiden kans ruokakaupassa ja matkaa tuli n.7km yhteensä. 
Illalla kesken pizzanteon sain puhelun kaverilta joka houkutteli  jumppaan. Onnistuin sopimaan jumppapaikaksi tuon oman Fressin ja kahvakuula-tunnin.
Nopeesti tein toisen pizzan valmiiks uunia varten ja pyysin miestä  hoitamaan lopun. Onneks olin kerenny tekee valmiiks toisenki taikinan. Syötin vielä synttärisankarin nopeesti ja lähdin lenkkeillen 1,5km päähän Fressiin. Siellä 45min pituinen kahvakuula-tunti jonka jälkeen hölkkäilin kotiin. 







Kahvakuulasta muutama sananen. Ihan mieletön tunti! Just mulle hyvä kun ei tarvii miettiä liikaa mitään koreografioita tms ja koko keho teki töitä. Tuonne pian uudestaan. Se voiskin olla se yks tunti millä alan käymään säännöllisesti. Luulis tuloksien näkyvänkin suht pian. Suosittelen!

Max. suorituskyky ja kunto parantumassa. 49min 46sek. 402kcal. Keskisyke 156 ja max. 182.
Tunnin jälkeen jalat oli aika voimattomat hetken aikaa ja puhuinkin että huomenna oon varmasti kuin jyrän alle jääny. Liekö syy herban 24 -sarjan tuotteessa jota kokeilin ekaa kertaa, koska lihaksissa kyllä tuntuu, mutta ei ollenkaan häiritsevästi. 

Viime viikolla liikuin 7h 16min.  Kulutin 2045kcal
Tällä viikolla oon liikkunut 3h 51min.  Kuluttanut oon 1514kcal. 


Nyt pari kuukautta oon pitänyt liikunnan vähintään n. 5h viikossa. Aika paljon noista on rattaiden kans hölkkäilyä ja yksin lenkkeilyä. 
Rattaiden kans lenkkeily noilla kuivilla teillä on tällä hetkellä just sopivaa mulle niin en vahingossa mene liian lujaa ja syke hyppää liian korkeelle. Mun pitää ottaa pian selvää tuosta kilpirauhasen vajaatoiminnan vaikutuksesta sykkeeseen. 



21.3.2012
Aamupaino: 55.6kg   56.0 (-400g)
Vyötärö: 80cm   82cm  (-2cm)
Peppu: 90cm   90cm
Käsivarret: 25cm    25,5  (-0,5cm)
Sääret: 33cm   33cm
Reidet: 50cm    51,5cm

Korostetut mitat on tältä viikolta ja toiset tasan viikko sitten otettuja.

Sunnuntaina ulkoiltiin urakalla ja käytiin nuotiolla ja ystäväperheen kans lenkillä.

Ps. Hääpuku meni jo mielestäni hieman paremmin päälle kuin viime kuussa. Siitä kuvaa kunhan saan kameran takas itselleni. Kamera on edelleen siskolla.
Kuvat googlen kuvahaulla hakusanoilla kahvakuula ja kettleball. :)

Ei kommentteja: