torstai 2. helmikuuta 2012

Myydään hääpuku!

No eikä myydä. Näillä kuvilla ainakaan :D

9/2008

Tänään on siivouspäivä.
Siivotessa katselin hieman kaappeihinkin... ja sieltä se löytyi. Mun hääpuku 3,5 vuoden takaa. JA koska oon mässännyt herkkuja tällä viikolla jonku verran, niin nämä toivottavasti antaa taas lisäintoa ja ryhtiä tähän hommaan. Yhdessä ahaa suklaacrisp -patukassa on 18g suklaata ja 96kcal!
Niitä meni illalla neljä kun eihän ne neljäkään tunnu missään. NELJÄSATAA tyhjää kaloria joita ei edes huomaa nielaistessa :D. Taisinpa syödä myös muutaman palan jäätelöä...niin ja se tupla yks kauppareissu, ja..

Ne kuvat tältä päivältä komeilee tässä alapuolella. Ei onneks oo vasta edessä ne häät, joutuisin muuten osallistumaan Morsiandiettiin!¨
ENJOY!





kurvit kohdillaan,..

Kyllä naisen vartalo on kaunis kun sitä korostetaan. Ajatella että tuo on mennyt mun päälle vaivatta. Siinä on tavoitetta!
Kaiken lisäksi tuosta kropasta on ihan vasta lähtenyt jo 3-4kiloa.

Kävin tosiaan tiistaina ostamassa ne liukuesteet lenkkareihin, mutta vielä en tuonne pakkaseen oo tarennut.
Kävin kuitenkin kaupassa nopeesti ne jalassa ja olipa ihana astella kun ei ollu vaaraa kaatua :)!

Tänään on 18.30 täällä meillä hyvinvointi-ilta Herbalifen parissa ja ystäväni tulee pitämään sitä. Toisen pidän parin viikon päästä.
Luvassa keskustelua, maistiaisia ja Tanita -vaa'alla mittailua.
Nyt takas viikkosiivouksen pariin!

4 kommenttia:

Petuli kirjoitti...

Huh, onneks mulla ei ole mitään tuollaista pukua millä voisin itseäni kiduttaa! Nyt puku kaappiin ja uusi puhti päälle! :)

Tiuku kirjoitti...

Melkein toivon ettei mullakaan olis :D. Mutta... tuosta ainakin huomaa oikeesti kunnolla sen eron mikä tällä hetkellä on.
Eikä mulle tuu tänne ikinä mitään alusvaate- tai bikinikuvia koska ei koskaan tiedä kuka tänne löytää. Tuo on siis loistava keino näyttää missä kunnossa kroppa on nyt ja myöhemmin.

Nyt tosiaan puku kaapissa ja uus vaihde päällä :)

Jenni/MeidänKoti kirjoitti...

tsemppiä treeneihin! mutta muista että siinä on kumminkin pieni ero onko nainen äiti vai ei :) en tiiä ymmärrtäkö mun pointtia.. mullakin tekis niin mieli lenkille mutta varmaan alilämpöä kokoajan enkä todellakaan tarkene ulos! onneksi pian pääsee salille tohon naapuriin! Unelma löytää kuntosali naapurista täällä peltojen keskellä!!!

Tiuku kirjoitti...

Kiitos!
Sepä se :) äitinä pitäis pitää itsestään huolta kahta kauheammin! Oon ainaki itse paljo tasapainosempi kun saan liikuttua (ja on lääkitys kohillaan ainaki melkein ;D) eli varmasti hyötyy koko perhe siitä.

Mulla normaalilämpö 35.5 ja joskus menee jonnekki päälle 34 asteen. Tälläkin hetkellä on varmaan siellä kun oon niin syväjäässä. Täällä vetää ja lattiat on törkeen jäiset. Ihme ku I onki niin flunssanen koko ajan...

Huippu ku löysit kuntosalin vierestä :) siellä ne maksutkaan ei varmaan päätä huimaa. Mulla on varmaan edessä Elixiaan liittyminen kun pelkästään piloxingissa käynti maksaa kuussa saman verran.